Selesai tukar kad ATM kepada yang baru

Aku baru selesai tukar kad ATM Bank Islam baru-baru ni. Ingatkan cuma CIMB, Maybank dan BSN jer yang kena tukar rupa-rupanya Bank Islam pun kena tukar.

Aku ada satu lagi kad ATM iaitu kad Bank Rakyat. Setakat ni takde dengar nak kena tukar baru.

Kalau korang belum tukar, tukarlah cepat-cepat takut nanti tiba-tiba tak boleh nak keluar duit pulak, kan ke naya.

Tukar last minit beratur panjanglah jawabnya. Satu tips dari aku, kalau nak cepat, cuba pergi ke cawangan bank yang tak ramai orang. Memang cepat sebab tak ramai orang.

This entry was posted in umum. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *